Competitieve marketing
Veel organisaties worstelen met versnipperde data. Het meten van touchpoints over de gehele klantreis, is een uitdaging. Marketing managers zijn doorgaans veel tijd kwijt met het boven tafel brengen van hun ROI. En met agressieve groeidoelstellingen wordt de hoeveelheid werk voor marketeers er niet minder op.
Je kunt pas écht bouwen aan je merk als de ervaring over verschillende kanalen consistent is. Oók als een lead van marketing naar sales gaat. Nauwe samenwerking tussen marketing en sales is niet langer een nice-to-have, maar een must-have. Je genereert immers niet zo maar leads, jij genereert aantoonbaar omzet. Zo maak je je business schaalbaar en klaar voor de toekomst. HubSpot helpt je daarbij.
1. Step or event
Werk samen met sales en service
HubSpot brengt marketing, sales en service teams samen in één applicatie zodat iedereen altijd een 360-graden klantbeeld heeft. Creëer in een handomdraai high performing ABM, lead en demand generatie campagnes.Â
1. Step or event
Customer Journey Analytics
Maak marketing efficiency over de hele linie inzichtelijk met uitgebreide dashboards en attributierapportages. Jij weet altijd waar bijsturen nodig is. Zeker nu we vanuit marketing verder kijken dan alleen de MQL.Â
1. Step or event
Alle marketingtools in één platform
Met HubSpot zijn al je marketingtools geïntegreerd waardoor je niet hoeft te schakelen tussen verschillende tools voor SEO, advertising, e-mail, rapportages, chat en automation. Efficient, maar vooral ook effectief.Â
Door marketeers verkozen als het #1 Marketing Automation Platform
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. We helpen je graag.
Let us contact you