HubSpot
CRM strategie
De blauwdruk voor groei
Een goed CRM is als de hartslag van je organisatie. Het geeft je de data, het inzicht en de automatisering die je nodig hebt om je groeiambities te realiseren. Maar niet goed ingericht, wordt een CRM een bron van frustratie. Een dure bron, wat dat betreft.Â
We helpen je met het opzetten van een HubSpot CRM-strategie die direct verbonden is met je ambities en doelen. Specifiek en concreet, zoals het verhogen van je omzet, het verbeteren van sales efficiency of het vergroten van klanttevredenheid. En misschien wel het belangrijkste: we starten altijd bij je klant.
Maximaliseer omzet en sales
Sneller groeien door het maximaliseren van de omzet over alle commerciële afdelingen heen. Onze HubSpot RevOps specialisten weten wat er voor nodig is om je teams en data samen te brengen, zodat je eerder kansen spot en verzilvert.Â
1. Step or event
Verbeter winstgevendheid
Schalen betekent: meer doen met minder effort. En dus het efficiënter inrichten van je processen door het automatiseren van werk. Hoe efficiënter en voorspelbaarder je operations, hoe beter je marges.Â
Optimaliseer klantervaringen
Snel groeiende organisaties hebben één ding gemeen: ze zetten in op positieve klantervaringen. Combineer je de kracht van technologie met de kennis van je klant, dan kom je tot een maximaal rendement.Â
Digitale transformatie voor ambitieuze bedrijven
 HubSpot blauwdruk
Waarom Endeavour?
- 20+ jaar ervaring en een backbone van 150 medewerkers
- Platinum HubSpot Partner
- Flexibele diensten, passend bij jouw behoefte
- Bij jou op locatie, of remote vanuit ons kantoor in Haarlem
Endeavours efforts have helped us immensely and have significantly improved our workflow and productivity. We would recommend Endeavour without hesitation to anyone.
Vincent Willems
Idexx Animana
Zij werken al met Endeavour
Voeg je koptekst hier toe
Veelgestelde vragen
Strategie, is dat nou nodig?
Strategie heeft een bepaalde connotatie over zich. Daarom noemen wij het ook een HubSpot blauwdruk. Maar hoe je het ook noemt, belangrijk Ãs het. Het percentage van CRM-implementaties die mislukken varieert, maar schattingen liggen vaak tussen de 30% en 70%​. Gebrek aan een duidelijke strategie, adoptie en datakwaliteit zijn de meest gehoorde redenen. Voorkom dus problemen met je HubSpot implementatie en investeer in het neerzetten van een goede blauwdruk. Dat is in jouw belang, maar ook het onze. Klantsucces is immers onze primaire driver. Alleen zo houden we onze klanten tevreden.
Hoe werkt een HubSpot blauwdruk?
De blauwdruk bevat een aantal ‘huiswerk’ opdrachten voor jouw en je team. Daarnaast brengen we in een aantal sessies en workshops je processen en datastromen in kaart, afhankelijk van de scope van je ambities. Aan de hand van het Endeavour HubSpot Workbook stellen we een roadmap op voor implementatie van je HubSpot CRM, de migratie van waardevolle data, een actieplan voor eventuele integratie en een trainingsschema voor je gebruikersgroepen. Output van de blauwdruk is een compleet plan van aanpak, inclusief volledig investeringsvoorstel op basis van een business case.Â
Wat is de doorlooptijd van een blauwdruk?
De gemiddelde doorlooptijd van een blauwdruk is 4 tot 6 weken. Het vergt vaak wat planning om alle stakeholders op de juiste momenten aan tafel te krijgen. Ook zien we dat er tijd nodig is voor interne discussies. Wij kunnen snel(ler) als je wil, maar vaak zien we dat die tijd aan de zijde van onze klanten echt wel nodig is.Â
Met welke Hubs heeft Endeavour ervaring?
Endeavour is Platinum HubSpot partner. We hebben ervaring met alle HubS op Professional en Enterprise level. Of het nu Sales, Marketing, Service, Operations of Content Hub is, wij helpen je het meeste uit HubSpot te halen.
Hoe gaat Endeavour om met mijn data en de data van mijn klanten?
We snappen het belang van veiligheid en privacy als het gaat om het verwerken van klantgegevens. Daarom nemen we alle mogelijke voorzorgsmaatregelen om de persoonsgegevens van onze klanten te beschermen en zijn we ISO 9001 & ISO 27001 gecertificeerd. Als we na de audit niet voor je aan de slag gaan, vragen we je onze toegang tot je portal weer terug te draaien. En als je dat wil, tekenen we graag een NDA.
Zijn jullie een beetje betrouwbaar?!
Wij van WC-eend adviseren uiteraard WC-eend. Maar… als partij die zich 24 uur per dag bezig houdt met klantervaringen, streven wij naar langdurig tevreden klanten. En dat lukt! We hebben een NPS score van 42, en daar zijn we best trots op. Wil je meer weten over de ervaringen van onze klanten, check dan onze referentiecases of de reviews op onze HubSpot Directory Profile.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. We helpen je graag.
Let us contact you