Wil je meer en aantoonbaar rendement halen uit marketing? Dan kom je al snel uit bij een Marketing Automation Platform.
Zo’n platform helpt je:
- Prospects te identificeren op online kanalen
- Leadkwaliteit te verbeteren met lead nurturing en scoring
- Marketing efficiency te verhogen met workflows en omni-channel campagnes
- Online groei realiseren door datagedreven te werken
Marketing automation is een krachtige oplossing die prospects in B2B voorziet van relevante content, binnen een complex aankoopproces (de “buyer journey”). En wie marketing automation zegt, zegt inbound marketing.
Meer leren over inbound marketing en marketing automation?
Download de whitepaper (geen formulier!)
Your Big Hairy Audacious Goal
Beginnen met inbound marketing en demand gen gebeurt niet van de ene op de andere dag. Marketing Automation is geen quick fix. Het vergt continue aandacht en inspanning om de Buyer Persona’s uit te werken, flows te ontwerpen, content te creëren en resultaten te monitoren, testen en bij te sturen. Start met kleine stappen en werk toe naar je big hairy audacious goal.
Wil je even sparren over de aanpak? Plan dan hieronder een call in met Martijn!
Related news
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. We helpen je graag.
Let us contact you